09.37

Tja bloggen och alla bloggläsare!!
Går va jag med Linus,Sofie och Jennie !!
Sen tittade mamma,pappa,Emelie och jah på Titanic som jah och Emelie aldrig har tittat på!!
Den var såå bra men i slutet gråt jag så mke!! Det började redan när de körde in i isberget!! Men jag visste ju att Jack skulle dö!! Och jag var så ledsen att de inte fick va de 2!!!:( SÅ jah gråt och gråt så mke har jag nog aldrig riktigt gjort!! Men som sakt den var JÄTTE bra!!


Just nu sitter jag och skriver och lyssnar på Titanic låten My Heart Will Go On såå bra!!
Idag blir det att gå ut med kompisar tror jah!!
Puss och Kram !
Never Say Never<3

Här kommer några bilder från Titanic:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0