09.03

Tja bloggen och bloggläsare om jag har några kvar;P!
Jaa. Det var ett tag sen jag skrev och det har hänt mycket!! Men iallafall kommer jag skriva mycket mer!!
I dag är det ju 1 maj och jag ska till Duse med Mamma,Pappa,Nathalie,Emelie och Pernilla med familj!! Ska bli så kul!!
Och
igår var jag,Emelie,Malte,Olle,Pernilla,Anders,Mamma och pappa och titta på majbrasan!! Det var jätte fint och jätte kul!!
Sen har jag varit på Never Say Never filmen som handlar om Justin Bieber 2 gånger!!
Första gången med Nathalie(min syrra) den var i 3D och andra med Linnea och Jennie
(mina kompisar) fast den var inte i 3D!! Den är så JÄKLA bra!!!!
Sen i onsdags var jag och Linnea på "Hur många lingon finns det i världen?" Den var också så himla bra,rolig och sorlig!!
Sen har jag sove över hos Nathalie (Syrra) också!! Det var också jätte kul !!
Jaja nu blev detta ett rätt långt inlägg men men!! Det har hänt så mycket mer men jag skrev bara lite av det!! Nu har vi påsklov så jäkla GÖTT (eller jag vi har haft vi börjar i morgon haha!!)
Här kommer det en bild på mig för något år sen !! Pussen och Kramen!!
Never Say Never<3


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Tack så mycket! Detsamma :D puss och kram <33

2011-05-03 @ 20:48:40
URL: http://www.nattstad.se/carolaaaajN
Postat av: caroline

Hej! Tack så mycket! Detsamma :D puss och kram <33

2011-05-03 @ 20:57:31
URL: http://www.nattstad.se/carolaaaajN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0